вторник, 20 юли 2010 г.

Мария Велкова: Аз съм „палавница под прикритие”

Standard
Мария Велкова: Аз съм „палавница под прикритие”
„В сексуално отношение мога да кажа, че съм „палавница под прикритие”. Определям се и като „огън жена”, но не за всеки. В началото съм като охлюв – сбъркаш ли, прибирам се в черупката си и много трудно излизам отново. Но успееш ли…” – многозначителна е сексбомбата Мария Велкова, по която мъжете плакнеха очите в „Сблъсък” и „Станция Нова”.

Малцина знаят, че родената в Габрово мацка е магистър по политология и владее 3 езика. Четвъртият също й е подвластен – този на любовта. „Правя секс за собствено удоволствие и използвам мъжете като секс играчки. Затова и не влизам в сексшоповете” – споделя чаровната брюнетка.
„Всъщност аз съм тази, която избирам кой да ме сваля” – разкрива тайната си Мария Велкова

.Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар